/  betaalmethodes

Betaalmethodes

Bloemen online betalen, dat is veilig en gemakkelijk!

Ben je nog niet zeker over je online aankoop bij Bloemen Vandendriessche of zit je nog met enkele vragen? Wij lijsten alvast enkele van onze veel gestelde vragen op over onze webshop en online betalingsplatform.

Hoe kan ik betalen?

Online kan je betalen met Bancontact (kaart en App), kredietkaart (Visa of MasterCard), PayPal en Apple Pay. In onze winkel kan je betalen met Bancontact, kredietkaart, contant geld, Apple Pay en waardebonnen.

Je betaalt je bestelling altijd vooraf of op krediet. Betalen in termijnen of betalen aan de deur is niet mogelijk.

Heeft bloemenvandendriessche.be een veilige betaalomgeving?

Ja. Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het slotje in je browser.

Kan ik met Bancontact betalen?

Je kunt bij ons betalen met Bancontact-kaart en de Payconiq by Bancontact-App, zowel online als in onze winkels. Kies online bij het bestellen van jouw product voor de betaalwijze Bancontact en bevestig de betaling met je Bancontact-kaart of met de Payconiq by Bancontact-App op je smartphone. Daarnaast kun je de betaling ook afronden met alle individule online bank Apps, zoals KBC mobile. Betalen met Bancontact is veilig en helemaal gratis.

Kun je online met waardebonnen betalen?

Nee, helaas staat ons systeem dit nog niet toe. De waardebonnen zijn dus enkel in de winkel inwisselbaar. Wel kun je online waardebonnen kopen.

Kan ik achteraf betalen?

Ja, via creditcard. Als je een bestelling plaatst, wordt het bedrag op je kredietkaart gereserveerd. Het bedrag wordt later pas afgeschreven.

Kan ik cash betalen?

Ja, in onze winkel kan je met cash geld betalen. We accepteren geen cash betalingen aan de deur.

Hebben jullie waardebonnen?

Ja, je kunt onze waardebonnen online of in de winkel kopen. Verschillende bedragen zijn mogelijk. Let wel op! Dit is fysieke cadeaubon aan huis bezorgd.

Betalingsproblemen?

Dat kan gebeuren, geen paniek!

Een aantal tips:

  1. Probeer het later opnieuw, is mogelijk een tijdelijke storing bij je bank of creditcardmaatschappij.
  2. Betaal als het kan met een andere betaalmethode
  3. Betaal met een andere browser of device

Blijf je problemen ondervinden? Contacteer ons dan en we proberen je zo goed mogelijk verder te helpen.

Mijn bestelling is mislukt, wat nu?

Krijg je een melding dat de bestelling of betaling is mislukt, maar is er wel geld afgeschreven? Dan betalen we je terug. Hoe snel je het geld ontvangt, hangt af van de reden en van je betaalmethode. Contacteer ons en we proberen je zo goed mogelijk verder te helpen.